emotionele waarde creëren met 3d•e•motion•design | vorm360

3D•e•motion•design

Van high fashion tot high tech, van bier- tot bankconcerns en van auto-industrie tot huishoudelijke apparaten; allerlei topmerken willen opvallende uitingen gebruiken om zich te onderscheiden. Designs met hoge impact worden gebruikt in alle kanalen van gedrukte communicatie, zoals uitnodigingen voor evenementen, ondersteunende verkoopmiddelen, toonbank displays, promotionele verpakkingen, tijdschrift reclames en media kits.

3D-e-motion-design is een vorm van zeer effectieve, gedrukte communicatie. Het is niet het traditionele 2d-drukwerk. Het is boeiend, trekt je aan, het is interactief en ja, sommige mensen raken er zelfs van slag. Dimensionale ontwerpen zijn er in  pop-up-, trek-, schuif- en draaivorm of ze onthullen iets totaal onverwachts. Het is juist het element van verrassing en de magie van de techniek die mensen doet glimlachen waardoor ze langer geboeid zijn en de boodschap onvergetelijk maken. Daardoor is het rendement van jouw reclame-euro’s groter dan bij traditioneel drukwerk.

Door 3d-e-motion-design van vorm360 raakt je klant in beweging.

Touch their emotion by motion

  • traditioneel | statisch 32% 32%
  • e•motion•design | dynamisch 68% 68%

Het gaat niet om klanten trekken

...maar om de klant te b e t r e k k e n

René Borghouts

|

Oprichter van vorm360 e•motion•design. Oplossingen creëren door ‘outside-the-box’-denken. Ik sta klaar voor nieuwe, uitdagende en speciale situaties bij jou en je bedrijf: samen geven we vorm aan de juiste oplossing en jouw succes. profiel rb4 v360-web-handtekening2

vorm360

|

Zie het als een ideeënfabriek. Er ontspruiten steeds weer nieuwe ideeën, aan de lopende band. De kunst is om de functionaliteit hierbij niet uit het oog te verliezen. Het combineren van vorm en functie is de expertise van vorm360.

e•motion•design

|

3D-e-motion-design is een vorm van zeer effectieve, gedrukte communicatie. Het is niet het traditionele 2d-drukwerk.
|
Het is boeiend, trekt je aan, het is interactief en ja, sommige mensen raken er zelfs van slag. Het is juist het element van verrassing en de magie van de techniek dat mensen doet glimlachen. Daardoor zijn ze net even wat langer geboeid, worden ze emotioneel geraakt.
|
De boodschap is onvergetelijk en brengt uiteindelijk mensen in beweging!

|

testimonials

[katb_testimonial group=”all” number=”all” by=”random” id=”” rotate=”yes”]

Overtuig jezelf tijdens een GRATIS brainstorm-gesprek...

 

Maak met René Borghouts van vorm360 een afspraak voor een gratis brainstorm-gesprek: ‘No strings attached’… We bespreken wat jou bezighoudt en kijken welke oplossingen e•motion•design kan bieden. Een praktisch advies is dan ook altijd mooi meegenomen…